onsdag 3 februari 2010

We're alive!

Nej fan brudar, snart äre vår & vad vore då inte bättre än att återuppliva den stackars bloggen! Så på med Torkel i knipa & sjung med till skära skära havre.. god damn it!

Jag sitter just nu hemma hos papichulo, kliar mig själv i det (bokstavligen) flottigaste håret ever. Överväger att kasta in mig själv i duschen once and for all, shava lite & ja, göra mig fin, för förhoppningsvis glider vi till Berlin imorgon bitti.. förhoppningsvis!
Pellas ligger hemma & myser med sin boyfriend, "myyyser".
Marre är hemma, likaså Anna & Rebbsan jobbar. Jag har terror-ringt alla tror jag. Hade fullt batteri när jag åkte hit & nu? Ja, det är knappt en prick kvar. Kan dock även bero på att jag har dåligt batteri, men bara kanske.

Nej fan, jag pallante med att känna mig ensam. Nu vill jag att klockan ska bli 12 så att vi alla kan samlas för att åka till Skavsta, om vi blir kvar på svensk mark eller ej återstår att se.

PURR på mina fabolousa brudar.
/Dramaqueen!

Inga kommentarer: